شرح وظایف کارشناسان آموزش، پژوهش و EDO در دانشکده ها و بیمارستانها
شرح وظایف کارشناس آموزش
- کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از معاونت آموزشی
- اجرای صحیح مقررات و آیین نامه ها و دستورالعمل ها و مصوبات مربوطه
- بررسی نامه های وارده از معاونت آموزشی و پیگیری آن ها
- تهیه پیش نویس نامه ها و بخشنامه های لازم
- نظارت در توزیع نامه ها، بخشنامه ها و یا برنامه های آموزشی
- بررسی و نظارت در تنظیم برنامه دروس دانشجویان با همکاری مسئولین مربوطه
- تنظیم جلسات آموزشی بیمارستان و گروه های آموزشی و تهیه صورتجلسات
- اجرای موارد مطرح شده در جلسات
- بررسی و نظارت بر برنامه ریزی کلاس های تئوری دانشجویان و اطلاع به اساتید
- پاسخ به پیشنهادات و انتقادات و دیگر درخواست های آموزشی، رفاهی، تحصیلی و …
- نظارت بر برنامه های سالن کنفرانس و کلاس های درس
- انجام کلیه امور مربوط به برگزاری ژورنال کلاب ها، کنفرانس های علمی و آموزشی بیمارستان و صدور گواهی سخنرانی
- گزارش فعالیت های آموزشی گروه های مختلف آموزشی بیمارستان به معاونت آموزشی
- امور هیات علمی شامل تشکیل پرونده حضور و غیاب و بررسی ساعات کارکرد اعضای هیات علمی
- انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می گردد
- تشکیل کارنامه و ارسال نمرات فراگیران (کارآموزان و کارورزان) به دانشکده
- معرفی فراگیران به طور ماهانه به اساتید
- نظارت کنترل حضور و غیاب فراگیران و اعلام غیبت ها به معاونت آموزشی
- همکاری و هماهنگی لازم با گروه های آموزشی دانشکده
- راهنمایی و پاسخگویی به سؤالات فراگیران
- دریافت انتقادات، پیشنهادات و کلیه درخواست های آموزشی و پیگیری موارد آن ها
- برنامه ریزی ژورنال کلاب ها و کنفرانس های ماهانه و اطلاع به اساتید
شرح وظایف کارشناس EDO
- ارزشیابی گروه آموزشی و دانشجویان
- حضور فعال در جلسات شورای پژوهشی (پروپوزال)
- جمع آوری مستندات مربوط به سنجه های اعتباربخشی گروه
- همکاری در برگزاری جلسات وکمیته های دانشجویی در بیمارستان
- دریافت پرسشنامه ها ی تکمیل شده دانشجویان
- برگزاری جلسات اعتباربخشی آموزشی در بیمارستان
- همکاری جهت اعتبار بخشی EDC
- انجام فعالیت های خواسته شده از طرف مسئولین مافوق
- هماهنگی جهت برگزاری کارگاه های آموزشی به صورت مجازی جهت اساتید بیمارستان
- ارسا ل گزارش ماهانه فعالیت های EDO بیمارستان به EDC
- همکاری جهت اعتبار بخشی EDC
- انجام فعالیت های خواسته شده از طرف مسئولین مافوق
شرح وظایف کارشناس پژوهشی
- تنظیم جلسات دفاع پروپوزال و برگزاری جلسات وتایپ و ارسال برای امضا
- تنظیم صورت جلسات دفاع در سامانه پژوهشیار
- جمع آوری مستندات مربوط به سنجه های اعتباربخشی گروه
- گزارش گیری از مقالات
- جمع آوری و پیگیری مستندات مربوط به راه اندازی مراکز تحقیقاتی
- جمع آوری و پیگیری مدارک متقاضیان دکتری تخصصی پژوهشی
- هماهنگی جهت برگزاری جلسات وارسال نامه های کارشناسان طرح ها و مجریان و پیگیری آنها
- ارزیابی ایندکس مقالات ورود اطلاعا ت ومقالات به سامانه پژوهشی زیر نظر مدیر پژوهش
- پیگیری امور مربوط به ارتقا پایه اعضای هیات علمی
- امور مربوط به شورای HSR
- تهیه H-index سالانه اعضای هیات علمی